Scrolls of Darmoth goes on screen – Episodul 1

Dupa o perioada destul de lunga de pauza, in care am tot zis ca scriu ceva dar nu am gasit momentul propice, iata ca a venit vremea sa ma reintorc la papirusul meu online.

Motivul nu este nici vreo cronica de concert, nici una de album, ci simplul fapt ca acum aproape o saptamana am inregistrat primul video clip dintr-o serie care, sper eu, va deveni tot mai lunga.

Cochetam de ceva vreme cu ideea de a face un suport video pentru acest blog, un canal de youtube unde sa-mi pot prezenta ultimele achizitii pe vinyl si, de ce nu, sa fac o cronica de album, un interviu cu o trupa preferata ce trece pe la noi sau pur si simplu sa vorbesc despre ceva foarte drag mie, adica rock-ul (extrem si nu numai).

Ajutat de prietena mea (si viitoarea mea sotie), sambata 14 februarie am trecut la fapte si am inregistrat primul video clip din viata mea. Am avut ceva emotii (se poate observa ca uneori m-am fastacit ca o scolarita) dar per total cred ca a iesit bine, cu micile greseli de rigoare. Astfel, la prezentarea noului EP si a ultimului album Tribulation, in loc de “The Death and Rebirth Of”…, am mentionat The Death and Life of Tribulation. Iar pe album l-am botezat Children of the Damned in loc de “Children of the Night”. Astel de greseli sunt normale si mi le asum, sper sa nu mai exsite si in viitor. Un moment amuzant si complet neregizat a fost aparitia meteorica dar distractiva a lui Mufi pisica mea cea neastamparata, care tot dadea tarcoale discurilor pe care urma sa le prezint.

Poate ca va intrebati ce rost are aceasta prezentare: nu o fac sa ma dau mare, ci pur si simplu am vazut ca la noi nu (prea) exista asa ceva. Sunt nenumarate clipuri pe YT despre carti, book haul-uri, unwrappings, unboxings, am vazut chiar si clipuri in care unii isi aratau camera in care locuiau (wtf?) asa ca m-am gandit ca o prezentare de discuri nu are de ce sa strice.

Colectionez muzica de foarte mult timp, de mai mult de 20 ani si am adunat de-a lungul vremii niste item-uri foarte interesante, rare si pe care mi-ar face mare placere sa le prezint. De cativa ani am cam incetat sa imi cumpar cd-uri si am trecut la discurile de vinyl, pe care in mare parte mi le comand fie de afara (am niste online shop-uri/record label-uri unde sunt client vechi), de la concerte, direct de la trupe (cam greu cu paypal-ul ca nu am cont) sau fie direct din magazinele de specialitate atunci cand calatoresc.  Toata aceasta pasiune va muri doar odata cu mine, asta e clar. Dar pana atunci, incerc sa o promovez si cine stie, poate cuiva chiar o sa-i placa ce o sa vada.

Daca aveti rabdare si chef, dati un click….sper sa va placa. Enjoy.

 

Darmoth/18.02.2015 AB

One thought on “Scrolls of Darmoth goes on screen – Episodul 1”

Leave a Reply

